Sabtu, 22 Ogos 2009

Ahlan Wa Sahlan Ramadan Al Mubarak

Sabda Rasulullah SAW: ' Sesiapa yang bergembira dengan kedatangan Ramadhan maka Allah mengharamkan jasadnya masuk dalam semua pintu neraka'

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat berpuasa buat semua rakan-rakan sahabat yang sudi membaca blog saya serta idea penulisan saya yang tidak seberapa ini.

Semoga di dalam bulan yang mulia ini suasana politik tanahair akan lebih beretika dan berhemah terutama di dalam suasana panas kempen Pilihanraya Kecil yang berlaku sekarang. Harapan kita tidak kiralah dalam apa jua peringkat pimpinan mahupun pengikut agar tidak ada lagi kempen memburukkan sahabat2 kita yang lain dari parti berlawanan dan tidak menggunakan serangan peribadi sebagai senjata untuk menang.

Semoga segala amalan kita sampai kepada Allah SWT hendaknya.

Selamat berjuang....melawan nafsu.

Jalilmm

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Selamat pose bro....hehe

Aku di Bangi
Lan-z

setiakasih berkata...

Jalil.. kalaula aku pandai menulis macam kau..

JALILMM berkata...

sue...aku tulis sekadar nyatakan pandangan ikhlas untuk terus mengangkat martabat bangsa dan menegur mana yg patut..hehe...terima kasih banyak atas sokongan dan teruskan membaca...

Jalil

Mohamad Farez Abdul Karim berkata...

salam ramadhan jalil. :)


ps - raya balik guaq?

JALILMM berkata...

Anak Bumi...salam Ramadhan kembali...raya pertama ada kat Guaq...raya ke-2 kelate pulok sebelah isteri pulok...haha